În Moldova piaţa
vânzărilor de bilete la avion ieftine e abia la început,
de fapt ea încă nici nu există, dar se întreprind paşi serioşi în această
direcţie.
Wizz Air, cea mai
mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, şi-a consolidate
poziţia de lider al acestui segment de piaţă prin adăugarea a trei noi rute internaţionale
în Georgia, prin aceasta dublându-şi capacitatea în această ţară. Ca urmare a preţurilor
mici, compania a înregistrat un succes remarcabil şi în Ucraina, unde a mai
adăugat două noi rute (Doneţk şi Harkov).
Aceste rute au deschis conexiuni de aer low
cost cu Uniunea Europeană. Astfel,
angajamentul companiei este de a aduce mai aproape ţările din estul
Europei de cele din occident, prin
punerea la dispoziţia călătorilor a unei vaste reţele de tarife reduse. Putem
spune atunci că aceste companii aeriene low cost sunt ca o rampă de lansare
naturală ce conectează estul cu vestul Europei, mai ales pentru că statele în
curs de dezvoltare practică de obicei scheme de preţuri pentru biletele de
avion ridicate. Aceste noi trasee mai au şi scopul de a relansa economia locală
prin stimularea turismului şi crearea locurilor de muncă adiacente.
Aşadar, în
contextul în care peste tot în jurul nostru apar companiei aeriene cu preţuri
avantajoase – va veni în curând şi rândul Moldovei să beneficieze de aceste
servicii. Lucru care ar trebui să dea de gândit companiilor aeriene locale,
precum Air Moldova de exemplu…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu