20 sept. 2012

Si-a facut tatuaj cu 152 de prieteni de pe facebook

Si-a facut tatuaj cu 152 de prieteni de pe facebook

O tinara si-a facut un tatuaj cu 152 de prieteni de pe facebook. Alaturi de intrebarea banala "pentru ce?" mai apar multe intrebari. Cel putin ce se intimpla daca se va sfadi cu unul din ei? Si cum acum de aflat daca oamenii vor sa prieteneasca cu adevarat, sau pur si simplu sa devina o parte a tatuajului?
Eroina clipului partial raspunde la aceste intrebari: "Desigur aceasta este o decizie bine gandita. Acestia nu sunt toti prietenii mei. Doar persoanele de care imi pasa cu adevarat. De la ei eu am primit permisiunea, si ei sunt foarte mandri ca au devenit o parte din tatuajul meu. Tatuajele reflecta starea mea interioara, cine sunt eu acum, si spiritul vremurilor in care traim. Si, bineinteles, imi place felul cum arata."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu