25 iun. 2012

Top 6 alimente arzătoare de grasimi


Ce să mănînci ca să arzi grasimile

Daca vrei sa atingi un anumit prag de greutate, si sa-l pastrezi, atunci este important sa aplici unele controale. Fara un plan activ de a iti schimba stilul de viata, telurile pe care ti le fixezi nu vor deveni realitate. Pentru cineva care vrea sa piarda kilograme, totul pleaca de la mancare.
Cum se spune, esti ceea ce mananci! Daca ingurgitati numai mancare nesanatoasa si va hraniti cu alimente procesate si rafinate, pline de calorii, carbohidrati si grasimi, totul se va depune ca strat adipos. In final, vei ajunge un exemplu ambulant despre ce sa nu mananci si cum sa nu traiesti.
Vestea buna pentru cei care vor sa slabeasca este ca aceleasi principii se aplica si invers.
Cu cat mananci mai sanatos, cu atat ai un stil de viata mai bun, si cu atat mai mult se va reflecta in felul cum arati si cum te simti. Mereu se rezuma totul la mancarea consumata, pentru ca la foarte multi aceasta mancare le conduce viata.

Multi nu inteleg cum se trezesc intr-o zi ca sunt supraponderali. Nu pot rememora momentul ingrasarii sau nu-l pot cuantifica, pentru ca nu s-a intamplat peste noapte. Este ceva ce s-a intamplat de-a lungul anilor, datorita abuzurilor alimentare asupra organismului. Cei care au inlocuit super alimentele cu alimente nesanatoase traiesc acum consecintele.

Exista o multitudine de alimente sanatoase, dar pe cele sase ce vor urma le voi numai super alimente. Asta nu inseamna ca trebuie sa le mancati numai pe aceastea, dar este bine sa puneti un accent mai mare asupra lor.
Un cheesburger mancat nu va distruge sanantatea si talia. Dar un cheesburger mancat de trei ori pe saptamana alaturi de cartofi prajiti si cola, va face asta. Renuntarea brusca la junk food nu e o idee buna pentru majoritatea oamenilor. Asa ca primul pas este sa reduceti consumul, si sa intoduceti in alimentatie cat mai des cele 6 super alimente. Cu timpul se va scapa si de pofta de junk food.

Cele 6 super alimente:

  • 1. Proteina din soia
Tot ce faceti arde calorii. Numai datorita faptului ca existati si asta arde constant calorii. Toate procesele biochimice din organism consuma energie, energie eliberata din arderea caloriilor.
Dintre toate alimentele consumate, proteinele sunt in varful listei atunci cand vine vorba de alimente care necesita efort pentru a fii digerate. In timpul acestei digestii indelungate, corpul arunca calorii in furnal. Una din cele mai bune si mai curate proteine care promoveaza consumul de calorii, este cea din soia. Desi nu exista nicio pilula magica de slabit, soia este destul de aproape.
Pentru cei care sunt seriosi in ceea ce priveste slabirea, pe langa suplimente si dieta,adesea adauga si efort fizic. Este important de retinut ca organismul, cu cat are mai multi muschi, cu atat consuma mai multe calorii in stare de repaus. Proteina este baza construirii muschilor. Prin introducerea porteinei de soia in dieta, va veti alimenta muschii, ceea ce va duce la consum sporit de calorii.
Nu va omorati dupa tofu? Atunci mancati carne slaba crescuta organic, de exemplu pasarile crescute in curte. Tot proteine contin, desi nu vegetale.

  • 2. Cerealele integrale
Nu este ceva neobisnuit sa auzim ca trebuie sa consumam cereale integrale. Vedem prin reviste sau la televizor, si scrie pe toate etichetele diferitelor produse din magazine: "100% cereale integrale". Este bine sa intelegeti ce sunt cerealele integrale ca sa le intelegeti mecanismul. Cereala este considerata integrala atunci cand toate cele trei componente (tarta, germene si endosperma) sunt prezente. Multi stiu ca fructele si legumele contin o groaza de fitonutrienti si antioxidanti, dar ceea ce suprinde lumea este ca cerealele integrale sunt o sursa chiar mai buna a acestor nutrienti.

Deci care sunt cele mai bune cereale integrale?
orezul salbatic
orezul integral
faina integrala
ovazul
orz
secara
bulgur
pop-corn (fara arome, sau unt, si cu putin ulei)

Pe langa proprietatile de ardere a grasimilor, cerealele integrale ajuta si la mentinerea sanatatii, in special a sistemului circulator, prin diminuarea colesterolului.

  • 3. Grapefruit
Dietele bazate pe acest fruct sunt faimoase. Dar pana de curand nu se stia exact ce anume din acest fruct il face un asa bun arzator de grasimi. S-a descoperit ca grapefruitul scade nivele insulinei - nu cu mult, dar semnificativ. Asta previne organismul sa stocheze grasime prin intermediul insulinei. De asemenea, nivelele scazute de insulina reduc apetitul.
Graprefuitul este si unul din alimentele foarte boagte in fibre si care contin putine calorii (aproximativ 80 de calorii). Mai mult de atat, aceste calorii sunt negative, adica organismul consuma mai multe calorii sa-l digere decat contine acesta. Cel mai bine este sa fie consumat fructul ca atare, sau sub forma de suc, cu pulpa si neindulcit. Pilulele si prafurile de grapefruit nu dau acelasi randament, si costa mult mai mult decat daca ati cumpara direct fructul de grapefruit.
Desi este un super aliment, nu va grabiti sa mancati numai grapefruit. O dieta buna, este echilibrata; cele bazate pe un singur fel de mancare pot face mai mult rau decat bine. O jumatate de grapefruit la masa de dimineata si la pranz, este mai mult decat suficient.

  • 4. Ceaiul verde
Exista o multitudine de motive sa beti ceai verde in loc de cafea indulcita sau alte bauturi. Unul din aceste motive este ca poate creste rata metabolica cu 4% in 24 de ore. Desi nu pare mult, daca facem calculul zilnic, se aduna o suma impresionanta de calorii arse. Ceaiul verde contine si cofeina, chiar daca mai putina decat intr-o ceasca de cafea. Asta duce la elevarea foarte usoara a pulsului, ceea ce duce la arderea de calorii.
Ceaiul verde poate reduce pofta de mancare la unele persoane, un alt atu al sau. Se gasesc si suplimente cu ceai verde, pastile, dar cel mai bine este sa fie consumat sub forma de infuzie din frunze intregi de ceai verde.

  • 5. Peste
Nu are legatura cu proteinele, desi pestele este o sursa bogata. De fapt, are legatura cu un hormon numit leptina, gasit in organism. Multi nu realizeaza ca orice face corpul nostru, slabirea sau ingrasarea, are legatura cu hormonii. S-a demonstrat stiintific ca leptina influenteaza in mod direct metabolismul, hotarand daca organismul arde sau depune caloriile. Cel mai bun mod de a scadea nivelul leptinei este de a consuma peste!

  • 6. Merele
Desigur, asta merge dincolo de mere, dar este cel mai bun exemplu de a identifica aceasta grupa alimentara. Merele si alte fructe cu un continut ridicat de apa imbunataesc dieta, pectina continuta de ele limitand absortia grasimilor de catre celule. Pe langa asta contin si antioxidanti si multe fibre care ajuta la digestie.
Dar trebuie avut grija cu cantitatea consumata de fructe, unele din ele avand multe zaharuri, care duc la secretia de insulina. De asemenea, acizii din fructe pot deranja digestia, daca se consuma cantitati mari.

2 comentarii:

  1. aha , creerul este format din 60% de grasime si el tot o sa slavbeasca ?

    RăspundețiȘtergere