20 oct. 2011

Bani de pe upload


Buna tuturor. Ceva timp în urmă am postat un articol unde am descris o metodă de a face bani pe net cu ajutorul Google AdSense. Însă pentru această metodă trebuie să aveți o pagină proprie pe care să puteți plasa publicitatea. De aceea vreau să mă împart cu o altă metodă, mult mai ușoară, pentru care nu e nevoie să aveți un site cu mii de vizitatori și puteți face bani fără investiții.
Este vorba despre file-hosting-uri, care vă platesc bani pentru upload. Deci este foarte simplu: Încărcați un fișier  pe file-hosting și distribuiți link-ul prietenilor săi, pe diferite forumuri sau site-uri. Pentru fiecare download a fișierului vostru primiți bani. Suma depinde de mărimea fișierului și desigur de file-hosting, de exemplu eu încarc pe filesonic.com  și filejungle.com care îmi platesc până la 40$ pentru 1000 de download-uri.
Dacă aveți muzică, filme, jocuri noi, vă inregistrați pe filesonic.com  și filejungle.com, încărcați fișierele, și le postați pe diferite site-uri cu mulți vizitatori. De exemplu puteți crea o listă de site-uri pe care să încărcați și nu aveți decăt să faceți copy/paste a articolelor voastre de pe un site pe altul, mărind astfel veniturilile.
Banii câștigați le puteți transfera pe un cont PayPal sau AlertPay.
Deci tot de ce aveți nevoie este să vă înregistrați aici  și aici, și să începeți să câștigați.