2 apr. 2011

Cum sa ascunzi Navbar (Navigation Bar)


Buna. Fiecare blog creat pe blogspot are asa numit "navbar" (Navigation Bar), care se afla in partea de sus a paginii. Cateodata el nu se inscrie in design-ului blogului nostru si apare intrebarea cum sa scapam de el, raspunsul este foarte simplu si acum va lamuresc pe pasi ce se poate de facut... Pentru cei care nu doresc sa arate pe blogul sau "navbar-ul", solutia este urmatoarea: In tabloul de bord alegem DesignEditati HTML.  Gasim in continutul nostru
codul urmator
]]></b:skin> (folosim Ctrl+F pentru cautare rapida in fereastra browser-ului) si in fata lui introducem cateva randuri:
 #navbar-iframe { /* this section hides the nav bar */
height: 0px;

visibility: hidden;


display: none;


}


Salvam sablonul si vedem ca "navbar" a disparut.

Insa nu cred ca o sa ne bucure mult acest fapt, deoarece cateodata "Navigation Bar" ne prinde bine, mai ales cand dorim sa facem o postare noua, sau sa modificam blogul. In acest caz el este de neinlocuit.
Si aici am gasit un compromis, nu este obligatoriu sa-l stergem, putem pur si simplu sa-l ascundem. Astfel varianta despre care vreau sa va vorbesc doar minimizeaza navbarul si la trecerea cu mouse el apare din nou. Astfel el apare numai atunci cand avem nevoie si cand dam cu mouse in partea de sus a blogului. Ca sa facem un astfel de "navbar", iarasi avem nevoie de ]]></b:skin> , numai ca acum inaintea acestui cod, introducem alta secventa in locul celei mentionate mai sus:
#navbar-iframe{opacity:0.0;filter:alpha(Opacity=0)}

#navbar-iframe:hover{opacity:1.0;filter:alpha(Opacity=100, FinishedOpacity=100)}

Deci m-am impartit cu conostintele mele despre Navigation Bar, acum decideti doar voi ce varianta sa alegeti.

2 comentarii:

  1. Ionut Razvan Dascalu15 august 2012 la 22:37

    La mine nu merge, nu imi dispare nimic imi apare codul sus pe pagina in atat, am mai incercat odata metoda asta si a mers acum de ce nu merge, p.s folosesc iterfata veche, si am utilizat primul cod de aici.

    RăspundețiȘtergere