22 mar. 2011

Cele mai tari statusuri


Aztazi sunt foarte populare diferite retele sociale, chat-uri, soft-uri care te ajuta sa tii legatura cu prietenii tai si sa faci cunostinta cu alte persoane interesante. In astfel de cazuri trebuie sa ai cu ce sa-i impresionezi, sa ai ceva unic si neobisnuit. Pe langa poza ta de profil, un rol important are si statusul tau, deaceea aici am adunat cele mai tari statusuri.
  1. Nu beau,nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am – mint!
  2. Cand ma gandesc, ca te gandesti, ca ma gandesc la tine, gandeste-te ca ma gandesc, ca te gandesti la mine.
  3. Foaie verde, solzi de peste, uite prostu cum citeste! :)
  4. Exista bătălii pe care e bine să le ocoleşti, nu de teamă că le-ai putea pierde, ci pentru că ai deveni ridicol cîştigîndu-le.
  5. Grabeste-te incet daca vrei sa intarzii la timp.
  6. Mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.
  7. Cel ce poate zambi cand lucrurile merg foarte prost s-a gandit deja pe cine sa dea vina.
  8. Bate si ti se v-a deschide… proces penal!
  9. Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar…
  10. Razbunarea cea mai crunta este cand dusmanul tau e silit sa recunoasca ca TU esti mai bun si el e mai rau!
  11. Esti la fel de bine venit ca si telefonul care suna in timpul sexului. :)
  12. Am citit ca tutunul dauneaza si m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si? m-am lasat de? citit !
  13. Angajez CLOWN. Rog seriozitate!
  14. Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara... Doamne sa scap berea din mana nu alta...
  15. ATENTIE daunez grav sanatatii !
  16. Atunci cand te simti trist si descumpanit, gandeste-te ca odata ai fost cel mai tare si mai rapid spermatozoid dintre toti.
  17. Barbatii ar spune mai putine minciuni daca femeile ar pune mai putine întrebari…
  18. Buna ziua!Compania DUREX va anunta k nasterea dumneavoastra a fost cauzata de o eroare tehnica. NE CEREM SCUZE!
  19. Buna, sunt un virus romanesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt in stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat…
  20. Cand eram mic eram obisnuit sa-i fac cu mana domnului politzist...acuma m-am zgarcit...ii arat doar un deget.
  21. Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit.
  22. Daca ai portofelul gros, inseamna ca e plin de maruntis…
  23. Daca esti bou si vrei sa te arunci de pe o cladire datorita unei fete , sa te gandesti inainte mai boule ca ai coarne si nu aripi !
  24. Daca nu reusesti din prima, adio sarituri cu parasutaaaaaa......
  25. Daca prostia ar fii amendata tu ai lua amenda la fiecare colt de strada…
  26. Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita !
  27. De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori !!!
  28. Este bine sa lasi bautura, insa rau este sa uiti unde ai lasat-o…
  29. Esti singura? Nu ai un partener care sa-ti ofere un cadou pufos, sa iti dea o floare, sa iti ofere pasiune, tandrete, sa iti spuna ca te iubeste, sa iti spuna la multi ani? ..TAIE VENA...
  30. In fiecare dimineatza ma uit in topul celor mai bogatzi oameni din lume …. daca nu ma vad printre iei ma duc la munca!
  31. Inchiriez camera la doua fete incadrate cu un singur pat.
  32. Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid.
  33. Invata din greselile parintilor tai…… foloseste metodele contraceptive…
  34. Iti place sa fii mângâiat? Sa fii atins si sa fii pipait? Si… sa fii încins? Îti place respiratia celuilalt lânga urechea ta? Sa îti respire pe gât sau pe fata? Îti place sa încerci pozitii noi? Sa începi rece si sa sfârsesti cald si transpirat?… Atunci mergi cu Maxi-Taxi !
  35. M-am suit pe telegraf sa-mi scutur fusta de praf... politaiul m-a vazut, m-a certat si m-a..... batut !
  36. Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi…
  37. Nu te baga in lumea drogurilor… suntem si asa destul de multi…
  38. Opriti Planeta, vreau sa cobor…
  39. Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri…
  40. Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat…
  41. Stire de ultima ora: Posta Romana a retras de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai stiu pe ce parte sa scuipe.
  42. Strada se traverseaza oricum si pe oriunde, toata smecheria e sa tzii ochii inchisi…
  43. Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine!
  44. Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion!
  45. Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia !
  46. Treaba lui Dumnezeu este sa va ierte. A mea este sa va aranjez intalnirea! 
  47. Unde’i unu nu-i putere la butoiu plin cu bere….Unde’s doi puterea creste si butoiu se goleste…
  48. URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model, rog seriozitate !
  49. Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii…
  50. Vino mama sa ma vezi…. muncitor la spatii verzi…. c-am furat si eu ceva si m-a prins politia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu