2 iul. 2012

De ce Italia a pierdut în fața Spaniei la EURO 2012


Pe data de 1 iulie 2012 a avut loc finala Campionatului European de Fotbal - EURO 2012. Spania a devenit campioana Europei reușind să învingă naționala Italiei cu un scor de 4-0. De ce a suferit Italia o astfel de înfrîngere a explicat Cesare Prandelli, selecționerul Italiei, la o conferință de presă:
- Am fost obosiți. Am avut șanse dar nu am putut sa ne folosim de ele. Îmi pare rău că nu am mai avut cîteva zile de odihnă înaintea acestui meci. Am jucat bine cu echipe puternice, chiar și primul meci cu aceeași Spania. Trebuie de remarcat că Spania a făcut istorie, a jucat un fotbal frumos. În această echipă sunt mulți jucători cu experiență. Chiar dacă au jucat fără un atacant tradițional, ne-au facut multe probleme. Cînd mergeam în atac, de multe ori nu aveam putere să revenim la apărare. Am fost prea obosiți. Dar trebuie să felicităm Spania cu această victorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu