26 mar. 2011

Bomba cu fum in conditii de casa.


Cred ca fiecare din noi a vazut vreodata o bomba cu fum si fiecare din noi a vrut sa o faca singur dar nu stia exact cum. In realitate totul este foarte simplu, eu personal stiu doua modalitati de a face o bomba cu fum, una din care este cam periculoasa, o singura data am incercat si atunci mai sa-mi ard apartamentul, poate nu am facut ceva corect dar totusi nu risc sa mai incerc si nu vreau sa va sfatui voua.
Deaceea vreau sa povestesc despre modul care nu este periculossi care l-am incercat mai multe ori.

De ce avem nevoie:

  1. Nitrat de Sodiu (Serveste ca ingrasaminte pentru plante si poate fi cumparat in magazine agricole).
  2. Ziare.
  3. Un vas cu apa.
Luam un vas cu apa, turnam in el Nitrat de Sodiu, amestecam pana la dizolvare. 
Luam ziarele si le scufundam in apa in asa fel, incat sa fie umede dar sa-si pastreze forma.
Punem ziare la uscat.
Dupa ce ziarele se usuca, facem din ele rulouri cat mai strinse si le legam cu scotch ca sa-si pastreze forma si sa nu se desfaca.
Aceasta este tot. Dati foc la ziare si ele vor arde eliberand fum. Nu uitati sa va spalati pe miini dupa lucrul cu Nitrat de Sodiu, evitati nimerirea in ochi, mai bine sa lucrati in manusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu